Griep

De blog van deze keer is een hele korte. De afgelopen twee weken ben ik ziek geweest en heb dus helemaal niets gelopen.

Zoals zovelen denk je meteen aan Covid-19 als je jezelf niet helemaal lekker voelt, zo ook ik. Eerst mezelf gaan laten testen bij de GGD, omdat ik aanverwante klachten had. Deze test ws gelukkig negatief, maar toch voelde ik mezelf helemaal niet fit. Mezelf ziek gemeld op het werk en mijn bed in. Na 2 dagen leek het even wat beter te gaan, maar dat was maar voor hele korte duur.

Gedurende het weekend wat volgde begon ik me beter te voelen en het besluit genomen om op de maandag weer te gaan werken. Dit ging in de ochtend eigenlijk wel goed, maar tijdens de lunch ging het weer helemaal de verkeerde kant op. Op het werk voor de zekerheid een zelftest gedaan (negatief), en toch maar naar huis gegaan en daar meteen weer mijn bed ingedoken.

Zo ging het de week lang door. Zodra ik dacht dat het wat beter ging probeerde ik weer wat te doen in huis. Dit was dan meestal maar van korte duur en een uur later lg ik alweer op de bank.

Rust houden is niet mijn sterkste kant, maar ik moest het wel doen. Nu gaat het weer lekker en ga ik morgen weer aan het werk. Hopelijk kan ik nu wel de volledige 24 uur op mijn werk blijven.

Maandag ga ik weer rustig aan starten met hardlopen, want in januari start mijn training voor de marathon van Enschede. Die training ga ik nu eens volledig op vermogen trainen, eens kijken hoe het bevalt.

Tot de volgende,

Marko

Plaats een reactie